Mittwoch, 15. Juli 2020

Hommage à DADA

kowski čaj si varí

ča zelený japonský

varí pi tér

krásna hudba

aj tuba

že nebolí ťa chlape huba

neskôr len ticho stráda

ale nie po rusky vrčí len da da


kowski zvalí buk 

rozprávkový valibuk

pije cha a to

r nezvučné anglické 

les dubový

básnik hromový


to nie je celkom fér

ako rozotieraš po ceste tér

maľba chabá verš to ubohý

nie jeden je básnik silák

každý básnik je ale chudák

keď mu stojí alebo bolí ho čurák


keď som bola mladá

mala som ťa rada

kariet celá sada

architektov domček padá


rúti sa krúti až vo vetre povieva kabát

celý dom stavaný je z karát

stavárovi dom tu padá

asi to bol projekt DADA


mala som ich rada

koncertných majstrov celá rada

celá rada koncetrátov i koncertantov

lepšie než kopa buzerantov


miesto huslí trubiek činiel hŕbu

roj čmeliakov ktorí tlačia tubu

bzučia vyhrávajú na tubu

tlstú medenú trúbu 

Ak nevládzeš po nohách skús pracovať rukami, ak nevládzeš, skús konečne hlavou...


oktánových čísiel oktáv i oktantov

alebo tiež padlých sextantov

na rýchlovýrobu parchantov

alebo tlsťučkých bakchantiek a bakchantov

Šantici bakchantka a bakchant, za deväť mesiacov bude možno asi parchant...


nech zazvučí poézie melódia

nech média sa roztrasú 

tóny splynú v úniu

bakchanti roztočia divú mániu 


5 Kommentare:

  1. Ta přehršel rýmů v nečekaných spojeních je obdivuhodná - silák-chudák-č...ák :)

    AntwortenLöschen
  2. Urob si všetko sám ... jediná istota , že to budeš mať urobené. Alebo to nechaj tak ...
    Všeličo ma napadá, čítajúc tvoje verše. Slová sú ako puzzle, keď ich dokažeš poskadať, možno text aj pochopíš . Teda ja pochopím. Obrázky skladať mi problém nerobí . Slová su pre mňa problémom.

    AntwortenLöschen

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com