Donnerstag, 15. April 2021

MY!

 Beide Prinzen haben sich im Verlauf der Jahre wiederholt inakzeptabel verhalten: Der Queen-Gatte sorgte mehrmals mit plumpen, sexistischen Sprüchen für Empörung. Und der «Party-Prinz», wie Harry in der Vergangenheit gerne betitelt wurde, bescherte der Royal Family mitunter mit einem Nacktfoto-Skandal und einem Auftritt im Nazi-Kostüm so einige Negativ-Schlagzeilen. Harry hat sich dafür entschuldigt, Prinz Philip nie.

(Quele:  20mi.ch - treba prekladať?)


Správni chlapi neumierajú, len vymierajú. Sir Peter Ustinov by mal dnes 100 rokov. Podobne ako princ Philip, takmer sto rokov!, vedel aj Ustinov zabávať kráľovnú britskú. “We are going to laugh”, povedala Queen, žmurkajúc na Ustinova. Harryho nepoznám.


Počas štúdia som jazdil taxík. Sir Ustinova som tak vtedy spoznal, viezol som ho z toho najnóblesnejšieho zurišského hotelu do televízie. Zážitok na druhú…


Včera som sa z donútenia - ešte stále nemám vodičák, potrebujem lekárske osvedčenie, dôkaz spôsobilosti, že som len čiastočný cvok - nechal voziť pre zmenu ja sám, to sú pre mňa neustále muky, kedy šlapem do dlážky auta, trhám šoférovi volant z ruky, na zlomok sekundy neprestávam sledovať dianie a cuká to so mnou na každej križovatke, pri pokuse riadiča zaparkovať, o cúvaní radšej pomlčím…

Toto má byť dnes žrádlo?!?


Tak som ho aj zbadal. Aj tak ho ťažko prehliadnuť. Má len dva metre a ešte k tomu stál vyššie o nejaké centimetre na elektrickej kolobežke, ktoré sa povaluju po meste ako papiere po vetre. Spúšťal sa dole cestou od univerzity, kde neďaleko býva. Nestihol som zakričať na neho, on a my sme sa príliš rýchlo minuli. Až v noci mi to došlo: Štvrtok! Deň, kedy sa muži pravidelne stretávajú v baroch bez svojich manželiek. Chlapi. Chlapi neumierajú, ešte sú tu podaktorí medzi nami, bývalými, ešte všetci nevymreli…


Preto tá kolobežka, preto žiadne jeho krásne auto.


1 Kommentar:

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com