Mittwoch, 19. Mai 2021

Len tak

 C Covid

sto nula päť jeden päťsto iks jeden iks

100 0 šesť 500 iks jeden îks!

všetky vakacíny majú nejaký svoj kiks

Vedátor Dr Max. de Bile skúma alcoritmy nových nápojov, resp. nových vakcín 


bolo by mi ľúto, bol by to na hovno

keby som teraz umrel

nikomu som nič neodkázal

nič som nedokázal

na málo vecí pozrel

s nikým sa nerozlúčil

nič sa nenaučil

bolo by to na hovno

poviem to rovno

veľa som toho neurobil

ani vtáka nevyhonil

bolo by mi to ľúto...

....a okrem toho už prestalo pršať!

1 Kommentar:

  1. sedí vakcín vakcíně
    sedí vakcín na klíně
    de Batuje o Číně
    v malé české dědině

    AntwortenLöschen

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com