Samstag, 8. Mai 2021

matky po roku

  

Deň matiek - deň skratiek

Mai 10, 2020


Dnes je teda deň matiek

otváram tento zabudnutý zaprášený archív

uložím si sem pár matiek ktoré už dávno nemám

než vypijem niekoľko pív ktoré už roky nepijem


šiel som po schodoch do vlhkej pivnice

siahol do starej zabudnutej krabice

lakomé svetlo zomrelo cez oblok z ulice

vedel som medzi vercajgom musia byť matky i matkine matice


bol teda deň Matiek je ich zrejme veľa 

vybral som ich zo škatule bola biela

matky prišróboval na šróbov telá

zručnosť nad telami ich bdela


na telá šróbov hľadel som ako teľa

matky súkali hltali ich zvesela

do plaču mi bolo udrel som sa do čela

ako dobre veď dnes je len nedeľa

Odzemok tanec tanečník tančí

skáče nad potok

matka hrôzou jačí

daj bacha na rozkrok


venujem ti jeden kvietok pre šťastie na šťastie mám jeden štvorlístok (ten som dostal sám, sám som ešte nikdy jeden nenašiel  - asi mám oči len pre plač, tak teda potom tanečník skáč...l


preskočím preň potok

bude malý zmätok

ak zatancujem odzemok


ak zacpe sa nám potom odtok

v umyvadle kvôli padlej matice

nájdem ju určite aspoň o rok

TAK STALO SA TOTO SVEDECTVO TU! 

vášnivo pobozkám ju na líce

TEILEN

a zase strčím do krabice...



2 Kommentare:

  1. Pozor. Teď se matkám prý bude říkat rodič č.1.
    "dnes som taká smädná
    řekl rodič jedna."

    AntwortenLöschen
  2. Den matek neslavím, a nijak netrpím, chlapci mi kupují dárky během celého roku a to mě těší víc😊

    AntwortenLöschen

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com