Sonntag, 27. Juni 2021

V nedeľu ráno trochu gramatiky

D Dnes v noci nemohol som spať

diese nacht konnte ich nicht schlafen

ešte nechcelo sa mi ale vstať

wollte aber noch nicht aufstehen

myslel som na teba, že musím ti to povedať

dachte an dich, endlich muss es dir sagen

vstanem ráno mocne ťa chytím do náruče

wenn ich morgen aufstehe will ich dich fest in meinen armen schliessen

zomknem ťa ako keby do železnej obruče

fest wie ein Fassreif dies mit dem Fass macht 

ako keby som sa chcel hrať

als ob ich spielen wollte bis es kracht

musím ťa pevne vystískať

muss ich dich quetschen mit voller macht

v objatí pocítim tvojich hýždí plný objem

im umarmung deiner hüften fúhle die ganze fülle

a ti to konečne raz poviem:

endlich sage ich ohne jede floskel oder hülle

mám ťa rád, veľmi ťa mám rád

ich liebe dich fester als eisen

nestalo sa tak!

es passierte nicht es war doch morgen und musste scheissen

bolo ráno - musel som ísť srať…


(ale chcel som ti to aspoň raz povedať,

aber ich war fast schon dabei das musst du fühlen

nechcel ťa - ako vždy a všade - oklamať!

wollte dich doch nicht mehr wieder mal belügen!)


9 Kommentare:

  1. No, milý Rucolko,
    ten konec s tím vyměšováním mě dostal! :-D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. U králů se mluví o stolici.

      Löschen
    2. A vidíš, to mě nenapadlo! :-D
      A mohu já vůbec mít stolici, když nejsem královského původu? ;-)

      Löschen
  2. Ranní stolice
    je lepší než ranní kašel.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To určitě, protože v dnešní době se naskýtá otázka, zda je to kašel či corona?! :-)

      Löschen
  3. Obyčajní ľudia chodia na tzv. kadibudku, ale kráľ sedína TRÓNE!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Teď se tomu říká tojtojka viz TOI TOI (https://www.toitoi.cz/?gclid=CjwKCAjwieuGBhAsEiwA1Ly_nRjDy7OI37pwZJ7zmt3NtX9Kg6gcWAlBtw1AvMLR4P3EVnEGZyeM_xoC_LkQAvD_BwE)

      Löschen
  4. furt som si myslel, že j to z anglického "toil" - "zdierať a pod." plus z francúzskeho "toi" - "teba", ergo "zdierať teba", ale teraz neviem...

    AntwortenLöschen

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com