Freitag, 30. Juli 2021

Zeus a Olympia vo Viedni

D Do daru dostal som fešnú viedeňskú devušku

nezneužíval som ju len ako služku!

Občas spával som jej na brušku,

nemala inú podušku.

Tú jedinú, čo mama jej na cestu dala,

pod zadôček si podkladala.


Šepkával som jej často do uška

ako pozorná a šikovná si moja devuška!


Ale ma nerozumela slovensky a zdesene, 

oči do široka roztvorené ako svoje  nohy,

chytila býka nasadila mu parohy!

Osedlajúc ho vznášala sa nadšene.

Zeus ak býk a viedeňskej devušky kus…(anonym, stena jaskyne Altamíry, x-té storočie pred n.l.)


Čitateľ neprajný, ženie ho závisť,

s novinou to sa ženie k žene,

kam inam by mal ísť pre korisť?

Pisateľovej žene Madléne k manglu do prádelne...


1 Kommentar:

  1. Viděl jsem Dia jako býka
    Dia pivo nesl na hřbetě
    zamotaný v muletě

    AntwortenLöschen

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com