Donnerstag, 31. März 2022

vojnový žurnál

 menetekel


auf der wand

menetekel

min net

übermannt mich ekel

mir net


mám k tebe dôveru

ty odpustíš každú neveru

skúšal som svoje staré telo

ktoré túžbou celú noc bdelo

hľadal som svoju pohanku

z jej stehien spravil by som si ušianku

potom nič už nevidel nenašiel ten kopec

pod ktorým leží dráždec

skrúcal som telo ako mladý chlapec

a to brucho ubolené ťažko skúšané sa tu krčí

a vtedy zbadal som cudzí prst 

(Nové slovo!)


ako pod dráždcom von trčí

skrivil som pery bo chlpov plná hrsť


chlpy z huby vypľul

boty dávno vyzul

napchal sa kašou pohánkou

utekal za vojou pohankou


treba ju súrne poľudštiť

proti pohanom ako štít použiť

dúfajme že časy sa skôr vybúria

než bude zo mňa múmia...


2 Kommentare:

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com