Samstag, 11. Juni 2022

z archívu vydolované náhodou

 20. NOVEMBRA 2020

K Keď som išiel poza školu

schoval som si hlavu v igelite do rôsolu

učiteľ myslel že je to huspenina,

že nie je to moja hlava ale niekoho iná.


Lež bola to moja hlava, tá pravá

spoznali ju, strhla sa hlučná vrava.

V zborovni panika, veľa kriku,

školák má hlavu v aspiku!


Nič neje sa príliš vrelé

napchali mi do nej samé želé.

Starodávne nazývali to i “studenô” vraj,

teľacie hlavu školáčika do rôsolu daj...

 


PS 12.06.2022
Kamarát oslavoval predvčerom 80! Kedysi dávno ma musel ošetrovať,
po strašnej opici z čerstvého burčáku.
Aby som mu nepoblval postel, kam ma uložil, dal mi na hlavu
silonový sáček!
Tak som mu to ako "záslužný čin" pri gratulácii spomenul,
on si to už nepamätal!

1 Kommentar:

  1. Do aspiku, do sulcu
    patří ploutve od pulců
    žáci k tomu rosolu
    pijí českou kofolu

    AntwortenLöschen

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com