Donnerstag, 7. Januar 2021

Vianočný dar

Tohoto roku na Vianoce mi Ježiško priniesol elektrický sprchovací záchod
anjelikovia lajdáci nepribalili mi návod 
po potrebe potlačil som klávesu s piktogramom sprcha
schytil som okamžite riadnu dávku do brucha

zazdalo sa mi že hlbín misy počujem ozývať sa hlasy
sklonil som hlávku pomočil pritom vlasy 
voda striekla mi pritom do ucha
v hajzlovej misy veselo čľapkala hnedá ropucha

(Jeden zo štúrovcov má potrebu ísť a Devín... )

názorný príklad pre význam slova mimikry
ak nemáš návod len dôvod papierom hnedé vytri
ak však šetriť by si naše lesy chcel 
ukazovákom utri svoju prdel!

2 Kommentare:

  1. Jak se chovat v kadibudce
    vysvětlí ti Führer (vůdce)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Viď https://drmaxdebilanadruhu.blogspot.com/2021/01/o-vodcoch-zvodcoch.html

      Löschen

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com