Montag, 15. Februar 2021

Leonardo da Vincibile "Annalisa"

 Service komplett - umývanie auta v období renesancie

...ale kde ostali tie dve dámy?


Anna stretla Lízu

vzniklo priateľstvo tuhé pevné

vedecky platné do hrobu verné

zhotovili vlastnú analýzu


nebola to celkom Mona

ale bol to poklad ako sama ona

poklad či pokladík ako spieva nemecký hudobník

“Schätzli” daj mi tvoju fotku dám ti perník


Tak spievajú na Bodamskom jazere pri fašiangovej zábave

“schätzli schenk mir dein foto”

hlupák vníma “schätzli gib mir dein 'popo'!”

tak rozumel som na tanečnej zábave


obratom facku som schytil na tvár

rozumel som ako somár

“daj mi tvoju riť” som spieval ako refrén nadšený

na to vytrieskal ma manžel tej ženy


aké sa z toho analýzy vyvedú

Anna a Lisa len vtedy platí za vedu

keď človek sa cudzie reči naučí

aby dáme nie len na rit pozeral ale aj do očí





1 Kommentar:

  1. Potom Anna stretla Toma
    když nebyla Líza doma
    analýza stavby těl
    zavedla je na postel.

    AntwortenLöschen

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com