Montag, 12. April 2021

Bolo pred rokom...

 Zajtra to bude rok!

A?


Včera som mal záchvat slabosti a tak som sa nezmohol na nič. Pustil som sa teda do upratovania. Roztržite som sa hrabal medzi tými tisíckami fotiek a škíc, ktoré mi tu žerú kapacitu v počítači. Narazil som na tento mne už nič nehovoriaci obrázok-náčrtok, kde ma oslovila mne zrazu krásne pripadajúca kočka. (Kočky, hlavne dvojnohé, požívajú u mňa zo záhadných neznámych, nevysvetliteľných príčin, tajomných nelogických dôvodov určitú prioritu, priazeň.)


Čo chcel asi  tým básnik pred rokom povedať?

"Co chtěl básník říct?" - aby som použil a položil tú klasickú otázku... 


Ja odpoveď nepoznám, ale tá náhoda s tým dátumom...tá mi nedá spať.


1 Kommentar:

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com