Dienstag, 6. April 2021

Gratulácia popravde veľmi medzinárodná!

 KKedeves, kedves es tetejébe szép Irén, pretože Google má nejaké problémy s prekladom, pričom za to “jebe” JA nemôžem, nevinný som!


Hogy persze vieme, köszönöm - super, trikrát “ö”!, to som nevedel a ešte nikdy nezažil - novinám PRAVDA, ktoré podľa svojho mena majú hovoriť pravdu, nie ako ostatné noviny, ktoré nás neustále klamú a nedajú sa už vôbec čitať, ktoré sú aj jedny z posledných internetových novín zadarmo, že “ma” Irén meniny má…


Igy s maďarčinou už do bokor ba iď, do erdö ba choď a slávske nárečie používaj a tej kisasszony alebo vlastne tej asszony Irike gratuláciu vyslov! 


Szlovak fiatalok neffedíjaa topre po nemecky a tak Ti, kedves Irén, prynessú dar, teda pôjdu do krčmy, lebo si myslia, že “das Geschenk” znamena “geh zum Schenk”, kde si nechajú našenkovať a na naše  zdravie vypijú “Barack pálinka” a “egri bikavér” a potom, lebo ani po maďarsky neffedíja, postavia barák z marhuľových kôstok, lebo nemecky je “kôstka” STEIN!


Tak už je všetko fajn, blbostí napísal som dobrý kopec, 

tu nech je im koniec

a nech konečne poviem zreteľne “uj szó”: 

Hogy vagy édesem bika?

Nagyon sok robotom van, egri bikavért csinálok...



Milá Irika, veľa zábavy a šťastia. peknú oslavu menín. My tu menin neoslavujeme, evangelickí neznabohovia ani poriadne nevedia, kedy by ich mali, keď nemajú žiadnych svätých…


Srdečné pozdravy Tebe a všetkým ostatným


Canya és Lyubor


1 Kommentar:

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com