Sonntag, 25. April 2021

Jubileum sto rokov...

N Náš milý Leon


Škoda, že ešte stále nemáme Tvoju e-mail adresu. Takto musím poslať tú hádanku, ktorú som vymyslel pre Teba via Tvoja mama…


Dnes, 25. apríla roku 2015 mám okrúhle narodeniny, jubileum. Mám dnes presne o deviatej, tiež to bola nedeľa, kedy som sa narodil, okrúhlych STO ROKOV mínus dvadsaťdva rokov plus jednu štvrtinu roka.


Vieš vypočítať, kedy som sa presne narodil?


Veľa zábavy pri riešení tejto matematickej úlohy, možno trochu inej, veselšej…


Ahoj, všetko dobré, pusinky a pozdrav koho chceš…


Gupko

Gupko ako “böögg”


PS Falls etwas unklar hier die deutsche Übersetzung in Kürze:


Heute feiere ich ein rundes Jubiläum: ich werde genau hundert Jahre “jung”. Jedoch aber minus zweiundzwanzig Jahre plus ein Viertel Jahres. (Geboren am Sonntag, wie es auch heute ist, angeblich* um neun Uhr vormittags.)


Wüsstest Du aus diesen Angaben ausrechnen, wann ich geboren worden war?


Viel Spass bei der Lösung!


Grüsse Dein Gupko


*ich war ja nicht dabei, oder? Wenigstens hatte ich noch keine Stoppuhr!



4 Kommentare:

  1. To se odvíjí od toho, jestli těch STO ROKŮ značí STO ROKŮ SAMOTY (od Marqueze) nebo ne. Protože, jde-li o samotu, musel by se při výpočtu použít tzv. Lonelyho koeficient.

    AntwortenLöschen
  2. videl raz davno film, nemecky, kde maliar zaliezol na povalu, aby v klude "tvoril".

    Po dlhom procese vyliezol a na platne mal relativne nesikovNym pismom "namalovame" EINSAM GEMEINSAM.

    Dodnes mi to nedava zmysel a - POKOJ!!!

    AntwortenLöschen

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com