Freitag, 30. April 2021

Valpurgina noc

 Zürich, 30. apríla 2021


Náš milý MALÝ Vali!


Malý Vali, už zase nie až tak malý, do výšky síce už poriadne vytiahnutý, že sme teraz my všetci okolo neho už malí…


Milý Vali, keď už nie si teda malý, nech sa Ti ako veľkému dobre darí! Nech sa Ti výborne darí, nech Ti to dobre páli. (To “páli” je slovenský slang pre darenie, vnímanie, chápanie, reagovanie a podobné činnosti k úspechu potrebné, nevyhnutné.) 

Prajeme Ti veľa šťastia, kreativity, úspechu, aby si bol spokojný a mal radosť zo života.


Dnes čaká všetkých ľudí tzv. Valpurgina noc, kedy pri ohníčku poletujú čarodejnice (Hexen), ľud sa zabáva tancom možno celú noc. Lenže kvôli hystérii s pandémiou to nie je asi možné.

 

Treba to využiť v rámci daných možností, ako na obrázku nižšie:

“Stará, čo tu robíš? Nemala si byť v službe a upratovať?!?”

“Ja mám home office, ale čo tu hľadáš ty ako vlamač? (Einbrecher) Nemal by si byť niekde inde, v nejakom byte, kde sú peniaze? Okrem toho ma čaká dnes ťažká noc...”

“Ja mám tiež home-office a vôbec, peniaze sa kradnú v bankách oficiálne a nie po úbohých bytoch!


Tak oddychuj, zabávaj sa a (ne)ber si z obrázku vzor…


Pusinky, ešte raz všetko najlepšie! 

g&g


1 Kommentar:

  1. Jsou-li čarodějnice naočkovány Sputnikem V, mohou létat, aniž by potřebovaly koště.

    AntwortenLöschen

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com