Sonntag, 11. April 2021

Spomienka na Jula a mladosť.

K Kedysi sme chodili na pitvy

museli si brúsiť britvy

lebo často na stole mnohý starý hosť

vyschnutý bolo tvrdý ako kosť


Aj mali sme z toho srandu v bázni

dnes ľahko sa o tom básní

učili sme sa brať to s humorom

po pitve sa hrať s hnilým tumorom

Rýchle občerstvenie čerstvou stravou patrilo v pitevni k pedagogickej časti pobytu...


Humor hoci čierny

zostal niekomu verný

o to viac ho konzumoval

keď ho život otravoval


Cestou humoru viedol kľukatý chodníček

na konci sedával majster Horníček

dnes meniny má Satinský Július

tiež správneho umelca riadny kus


mal som ho veľmi veľmi rád

chcel by som aby bol môj kamarát

Kto ja? Nielen ja sám!

Wer ich? Werich Ján!


Aj on ho mal veľmi rád,

vedeli aj spolu hrať. 

Myslím na tie časy s nostalgiou,

možno nie len so stareckou alergiou?


1 Kommentar:

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com