Dienstag, 31. August 2021

Ovca, čierna, (black)!

T Teraz je to definitívne a aj už oficiálne požehnané! Vyhodili ma! V našom kolektívnom stáde si

a naďalej zostaneš protivná hnusná čierna ovca. A basta! S tebou kolektívnu imunitu nedsiahneme.

os

A to som sa sa pekelne snažil:


Mozog ohrozený očkovaním som si vybral aby nemohol dostať mrtvičku, nadváhu odbúral, vysoký krvný tlak tréningom zlikvidoval - mesiace som sa kvôli tlaku pozeral na sestričky, jedna krajšia než druhá, až kým som dokázal, že som vôči nim zostal chladný, immúny a pulz mi nezačal divočieť pri tej nádhere a tlak krvi sa tak ukolísal na normu - a napriek tomu ma vyhodili. Sladkosti som prestal jesť aby som snáď neprovokoval diabetis, proste jedným slovom som sa stal "vzorný pacient a kandidát"!


A napriek tomu ma vyhnali z očkovacieho raja...


Skap, ty neočkovaná neočkovateľná čierna ovca, zdochni! 


Alebo čakaj na tú vysnívanú vakcínu, niečo podobné ako je pre tetanus, hovorí sa už o tom... 


6 Kommentare:

  1. Černá ovce je restaurace v Praze (Zličín) - viz https://www.restu.cz/cerna-ovce-zlicin-1/

    AntwortenLöschen
  2. Ale možná je JV KR (NnŽV) bílá vrána.
    Gůglil jsem:
    Černá ovce je metaforické označení pro člověka, který se výrazně liší od většiny, a ta ho hodnotí zpravidla negativně. Podobně se pro člověka, který se odlišuje pozitivně, užívá označení „bílá vrána“.

    AntwortenLöschen
  3. Čierna je pekná , nesmúť. Biela tiež.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Šachy nebo piáno? Obé jest příkladem černobílosti.

      Löschen
  4. Čiernou kriedou do komína, bielou na bielu tabulu školskú - to sa volá v reči "neoglyfickej*" TABULA RASA! (Jeden môže znovu začať, napríklad.)
    * ukážky možno zverejním...

    AntwortenLöschen

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com