Mittwoch, 29. September 2021

tak ako? štepiť alebo očkovať, skoro ako pre Hamleta!

M MOTTO: Moja mama zvykla hovorievať: "To máš jak prašť nebo uhoď!" Za celých 92 rokov života na Slovensku sa po slovensky nenaučila a česky takmer zabudla...

Jeden činiteľ  - asi oprávnený očkovať, hoci nie je záhradník a ani možno o Mičurínovi nikdy nepočul - ma neštepí a naženie ma ku mojej lekárke. Tá sa vo veci príliš nevyzná, - veď je lekárka(!) -

a povie, že však načo by mi to bolo, keď do disco aj tak nechodím

a za frajerkami necestujem. Nech vraj počkám, kým to nebude niečo tak jednoduché ako lízatko lízať.


Ona síce sama už štepená je, ale len aby urobila svojej kamoške láskavosť.


Tretia sila - taktiež vysoko dekorovaná lekárka - odporúča nechať sa očkovať. Kvôii jednoduchosti…


Tak nám nasadili “brouka do hlavy a ”tak si červíček vyber!"

Odolať rajcom pandémie, hlavne nepodľahnúť ženským vnadám aj keď sú vzdelané,

pomôžu len silne široké lakte!


Na to tu očkovanie nepomôže, len sila vôle alebo akútna impotencia!






1 Kommentar:

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com