Sonntag, 3. Oktober 2021

sunday morning poem

 

Alma Nacida

Na štreke Schaffhausen - Sigmaringen je na vozovke dravý vták. Greifvogel! Jazdite opatrne!

Asi priletel z neďalekej Jungfrau - vidieť už len za komínom! Ale aj s mníchom, čo ten má pri Jungfrau hľadať?!?


Nedeľné ráno


Vstať som nemusel bolo len sedem dvadsať

z toho času chcelo sa mi zvracať

poťapkal som si hladné brucho

mám ho už väčšie než oslie ucho


jemne mi začalo všetko škrčať 

nádej na dobro začína blčať

v ústrety kráča mi neznáma Hanna

chrumkavá bielučká prekrásné zjavenie určite panna


na liehovom variči buble krupicová kaša

chytím tu Hannu ulovím a bude naša

nasadil som polochromé nohy do behu a lapil Hannu

nepotrebujem krupicu mám Hannu spravil som si z nej mannu


Výborná ruská kaša hneď po ránu

sýtosti dokorán roztvára bránu

Hanna hoci dáma po tráve chodí bosá

medové šľapaje po nich trblieta sa rosa


Kto pokazil tú uvarenú mannu

kto ničil tú cudnú ženu

kto nechal ju ležať zúboženú

a urobil z nej mamu?





3 Kommentare:

  1. Instantní kaše Vlasta
    byl Vitany hit
    takže žádná (po)Hanna
    k snídani ji mít.
    /Vlasta se vyráběla v závodě Vitana Prostějov dvacet let - od roku 1975 do roku 1995. Za jednu směnu jí linka dokázala vyrobit 1790 kilogramů. Její součástí byl sušící válec, na kterém se kaše předvaří a zároveň i usuší, takže doma se už jen smíchá s mlékem./

    AntwortenLöschen
  2. velmi zaujimavá zhoda náhod! Moja sestra Vlasta leží už jedenásty(!) deň v chladníčke na márnici a žiadna kaša nebude! Ale pohreb bez nás - neočkovaných zurvalcov! Hanba! Kde len zostáva pieta?

    AntwortenLöschen

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com