Montag, 4. Oktober 2021

meniny

L Ľubor, ty asi si František, nie?

Nie, ja som Luga a až druhým menom po otcovi Frantšek z Assisi.

Teda ako súčasný papež?

Presne tak, len nie som pápež.

Ale asi si chcel byť. nie? Asi si…

...nie, že ťa preruším, nechcel.

Prečo?

Lebo už som dávnejšie strail tú schopnosť dorozumievať sa so zvieratami, hlavne vtáčikami. Ako to vedel sv. Franciskus z Assisi. Okrem toho - hoci jedno nevylučuje druhé - som mal rád nielen ľudí a zvieratá, ale som mal celkom rád dokonca aj dievčatá…

 

10. Hl. Franziskus von der heiligen Klara betrauert (um 1300)

Read more: https://historyten.com/arts/amazing-giaotto-paintings/#ixzz78JzCVd1S

(Quelle Wikipedia a spol.)


Takže ty si vlastne také smilné prasa! Nedivím sa, že si to v živote ďaleko nedotiahol!


2 Kommentare:

  1. František: Základem slova je germánské Frank(o) ('svobodný muž') a může se i vykládat jako oštěp.
    Má rád František také španělské ptáčky?

    AntwortenLöschen

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com