Sonntag, 23. Januar 2022

fyzikova fyzická láska platonická

S Severný vietor je zdravia zabiják

z udice odviniem si jej naviják

omotám okolo hrdla tú silonovú šnúru

zavesím krk na hradu a spravím habaďúru


vstal som bolo šesť hodín šesť

telo hlásilo chce niečo jesť

ako ju k tomu viesť

asi použijem dáku lesť


neješ nič moj láska

nechutí ti tá moja klobáska

veď je čerstvá nie je vadná

láska moja ty nie si hladná!


severný vietor nezdolá moju milú

je zdravá a má veľkú silu celú masu

odmotám iónovú šnúru

vezmem katióny pokrájam klobásu

zacpem tú nenásytnú “ďuru”…

nechce sa mi často spať

chcem sa radšej s tebou hrať

nakŕmim sa klobáskou

budem sýty budeš navždy mojou láskou





1 Kommentar:

  1. Varování ministerstva výživy:
    Vytahování klobásy
    zavede tě do basy!

    AntwortenLöschen

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com