Dienstag, 8. Februar 2022

vešovaná próza - dramatický dialog roháča s paroháčom

L “Liezol by si na koláč, či máš radšej ten pagáč?”, pýta sa mlsný muž chrobáka.

“Nuž ani jedno ani druhé ma momentálne neláka”, znie odpoveď chrobáka.

“Čo by si teda chcel, keby si mal na výber?”

“Na ženskú roháčku by som vyliezol…”

“Na boháčku?!”

“Áno, mám už jenu na háčku, roháčku. Si hluchý ako peň!”, posmieva sa roháč.

“Ja hluchý ako peň? Hlavu ti odtrhnem!” Urazený muž.

“Ty starý smrdúch, nič mi neodtrhneš, to by si musel byť muž, to nie si dávno už.”

“Prečo?”

“Lebo ja som aspoň roháč a chrobák, kým ty nie si ani len boháč, si chudák, ty si obyčajný paroháč!”


3 Kommentare:

  1. použiv sáňky rohačky
    v škarpě skončil na s#račky.

    AntwortenLöschen
  2. Nějak mi to evokovalo prvorepublikový obchodní dům Brouk & Babka.

    AntwortenLöschen
  3. A já si k tomu vygůglila jejich počiny.

    AntwortenLöschen

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com