Mittwoch, 21. April 2021

Nájdená báseň z r. 2018

 

ahoj motorka

Bol som tak dobre, skvele “in Schuss”*

krásavice príjemné a milé som mal ako natrieskaný trolejbus

na zastávke na znamenie rukou signál sťa búrka divá

osamelá cestujúca na môj podvozok kýva

(vsuvka dnes: na môj podvozok ako technická kontrola sa díva...)

 Ľutujem, že som bus a nie jednomiestna motorka!

K pasažierom pristupuje bezzubá ošklivá bosorka,

rútim sa do záhuby ako postrelená divá hus,

hoci cesty je už len posĺedný kus

 Žena tá zadrapila sa mi na krk, na chrbát a kríže,

je koniec jazdy, stratil som celkom vkus,

môžem roniť slzy ako slíže, miesto elánu mám teraz “Hexenschuss”**

 

* ”in Schuss (gut sein in Schuss) – byť vo forme, fit

** ”Hexenschuss” – doslovne “strela bosorky”, bežné označenie bolestí v krížoch, v dorzálnej časti drieku 

Záverom pár zbožných slov na koniec,

než zaznie známy zvonec

pri odchode z teplej domáckej chýže:

Bosorka nech mi niečo líže…

Das passende Bild fehlt! 

Obraz k tomu chýba!

 


1 Kommentar:

Smile

  Nichts zum Lachen! Halte aus, bemühe dich, Lieber, wir kommen in den Zirkus. Milacik, namahaj sa trochu, zobberu nas vystupdovat o cirkusu!

tlustjoch2.blogspot.com